FAQ
 
Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Niestety nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową – otrzymujesz produkty na podany przy zamówieniu adres.

 
 
Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?

Zawsze wystawiamy faktury VAT. Dokument jest dołączany do przesyłki.

 
 
Czy mogę otrzymać przesyłkę w weekend?

Obecnie mamy możliwość dostawy tylko w dni robocze.

 
 
Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Jeśli otrzymałaś SMS z informacją o wysyłce, to na pewno zostało wysłane.

 
 
Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane?

Mamy prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. W celu wyjaśnienia sytuacji, skontaktuj się z nami mailowo: admin@greyandblue.pl.

 
 
Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?

Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. W celu ustalenia odpowiedniego rozmiaru  zmierz swoje wymiary i porównaj z wymiarami w tabeli.

 
 
Jak szybko wysyłacie towar?

Obowiązują nas zasady regulaminu jednak staramy się wysyłać produkty w ciągu 24h.

 
 
Jaki jest koszt dostawy?

Poczta Polska - 9zł

 
 
Jakie dokumenty powinny znajdować się w przesyłce?

Do przesyłki zawsze dołączamy fakturę VAT.

 
 
Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Sprawdź czy poprawnie wpisałeś login i hasło. Jeśli zapomniałeś hasła –kliknij w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało Ci się zalogować – skontaktuj się z nami, na pewno pomożemy ;)

 
 
W jaki sposób mogę dokonać zwrotu lub wymiany?

Na stronie dostępny jest formularz. Wydrukuj go i prześlij do nas razem z towarem.

 
 
W jakich godzinach mogę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Pod telefonem jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9.00 – 17.00 oraz w sobotę w godzinach 10 – 14.

 
 
W jakim terminie mogę dokonać zwrotu lub wymiany towaru?

W ciągu 10 dni od dnia dostarczenia przesyłki.